Produkty do porównania (0)

(zwiń)

Nie dodano żadnych produktów do porównania. Podświetl i zaznacz 2, 3 lub 4 produkty na liście.

Produkty wskazane do porównania:

Facebook

(zwiń)

Reklamacje ODR

ODR to skrót od „Online Dispute Resolution”, jest to platforma do rozwiązywania konfliktów miedzy konsumentami a sprzedawcami. Zgodnie z prawem wprowadzonym przez Unię Europejską w  rozporządzeniu nr 524/2013, od 9 stycznia 2016, sklepy internetowe mają obowiązek informować konsumentów o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR .

Według założeń platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami. Celem platformy ODR jest ograniczenie kosztownych i czasochłonnych sporów sądowych oraz oddanie w ręce konsumenta narzędzia, za pomocą którego w łatwy i wygodny sposób będzie mógł zgłosić swoją skargę dotyczącą zakupu w sieci.

Jeśli chcesz w złożyć skargę proszę użyj linku: http://ec.europa.eu/consumers/odr/