Produkty do porównania (0)

(zwiń)

Nie dodano żadnych produktów do porównania. Podświetl i zaznacz 2, 3 lub 4 produkty na liście.

Produkty wskazane do porównania:

Facebook

(zwiń)

Reklamacje i zwroty

  • Czy mogę wymienić produkt na inny (rozmiar, kolor)?
    Tak w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, możesz wymienić towar na nowy. W miamirę możliwości produkty nie powinny mieć śladów używania, posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie, a także komplet metek. Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza wymiany oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymali Państwo wraz z zakupionym towarem. Produkty odsyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

    Po otrzymaniu przesyłki obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą celem ustalenia kosztów ponownej wysyłki. Koszty ustalane są zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub usług kurierskich. Koszty należy wpłacić na konto sklepowe tytułem: Wymiana_nr. zamówienia.

    Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

    Elektroniczny formularz wymiany znajdziesz 
    tutaj. 
    Wzór formularzu wymiany znajdziesz (dla klientów z Allegro.pl) tutaj.

    Przesyłkę wyślij do nas Paczką Pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:

    Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
    ul. Komorowicka 39
    43-300 Bielsko-Biała


    W miarę możliwości należy odesłać w paczce ww. dokumenty  - oryginału paragonu lub oryginał faktury oraz formularz wymiany.

    W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: rzw@outdoorzy.pl
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt lub produkty
    Tak, zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do zwrotu zakupionych produktów.Wystarczy zgłosić nam taki zamiar w ciagu 14 dni od dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu punkt XI- prawo do odstąpienia od umowy

    W miarę możliwości wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

    Elektroniczny formularz zwrotu znajdziesz tutaj.  
    Wzór formularzu zwrotu znajdziesz (dla klientów z Allegro.pl) tutaj.


    Przesyłkę wyślij do nas  na adres:

    Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
    ul. Komorowicka 39
    43-300 Bielsko-Biała

    W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: rzw@outdoorzy.pl
  • Jak reklamować uszkodzony produkt?
    Jeśli chcesz zgłosić reklamację skontaktuj się z nami. Następnie przygotuj wadliwy produkt – powinien być czysty bez śladów zabrudzeń (błoto, kurz), oryginał dowodu zakupu (zrób kopię dla siebie) oraz opisz uszkodzenia. Wraz z przesyłką konieczne jest odesłanie formularza reklamacyjnego oraz oryginału paragonu lub faktury, który otrzymali Państwo wraz z zakupionym towarem.

    Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz i dołącz do odsyłanego do nas towaru.

    Elektroniczny formularz reklamacji znajdziesz tutaj.
    Wzór protokołu reklamacji znajdziesz (dla klientów z Allegro.pl) tutaj.


    Wyślij do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Jeśli reklamacja zostanie uznana zwrócimy Ci koszty wysyłki.

    Przesyłkę wyślij do nas Paczką Pocztową lub listem poleconym priorytetowym na adres:

    Outdoorzy S.A. - Outdoorzy.pl
    ul. Komorowicka 39
    43-300 Bielsko-Biała

    W miarę możliwości należy odesłać w paczce ww. dokumenty  - oryginału paragonu lub oryginał faktury oraz formularz wymiany.

    W sprawach reklamacji i wymian wszelkie informacje prosimy kierować na e-mail: rzw@outdoorzy.pl
     
  • Dlaczego rozpatrzenie reklamacji trwa tak długo
    Zgodnie z prawem mamy do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt jest poddawany opinii rzeczoznawcy, a jeśli reklamacja zostanie uznana, od razu jest naprawiany, o ile wada może być usunięta na drodze naprawy. Jeśli nie, zwracamy Ci pieniądze lub oferujemy nowy produkt.
  • Czy mogę zwrócić produkty zakupione za pośrednictwem systemu ratalnego?
    Tak. Zwrócimy Ci pieniądze jeśli była dokonywana pierwsza wpłata, niemniej umowę kredytową musisz rozwiązać we własnym zakresie. Podobnie jak w przypadku zwrotów towarów kupionych w „tradycyjny” sposób musisz uważać, by produkty nie nosiły śladów używania, posiadały oryginalne, niezniszczone opakowanie, a także komplet metek. Produkty odsyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.